Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta!![]()
![]()
Funderar på om den vita eller den svarta är finast.
Härlig approach på den pjäsen!Ca 2h kvar sedan ledighet till fredag
![]()
Simulera inte! Säg sanningen det gick i 90km/h!Kör truck (trucken står still när fotot togs)![]()
I lkp på måndag, kommer förbi och bunkrar snus vid 16-tidenCornelis har koll![]()
Tack. Bra svar. Det tyckte jag med.Den svarta!
Jag tycker nog den vita. Mycket mer stilrent. Förstod mig inte på de vita "prickarna" på den svarta, lite likt en stjärnhimmel. Men det är ju en smaksak![]()
![]()
Hugget som stucket, båda lika bra![]()
![]()
Ok du såg min bluffSimulera inte! Säg sanningen det gick i 90km/h!![]()
![]()
![]()
Härligt, min första dag efter min första semesterperiodI lkp på måndag, kommer förbi och bunkrar snus vid 16-tiden![]()
Grattis![]()
![]()
Den är svår att fota för att få fram rätt blänk i tavlan. Det blir inte lättare av att sitta på ett tåg... Det blev den svarta. Jag letar vidare efter en vittavlad @Affe![]()
Grattis!![]()
![]()
Den är svår att fota för att få fram rätt blänk i tavlan. Det blir inte lättare av att sitta på ett tåg... Det blev den svarta. Jag letar vidare efter en vittavlad @Affe![]()