Husse
Pandion
Ibland får man nöja sig med det lilla!![]()
![]()
Testar nya klockan. Några djup på 300 meter gick dessvärre inte att uppbåda i Urhuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland får man nöja sig med det lilla!![]()
![]()
Testar nya klockan. Några djup på 300 meter gick dessvärre inte att uppbåda i Urhuset.
Tack!Mycket passande, jag gillar!
Perfekt träningsklockaSvettas lite, bara 45 min kvar!
![]()
![]()
Har det kommit några sniglar ännu?![]()
![]()
Nej. Det här är en fin klocka. Troligtvis rätt bräcklig och känslig. Den ska inte frysas, brännas, tappas, bada ölbad med sniglar, svetsas, beskjutas eller på annat sätt utsättas för yttre avsiktligt våld eller annan åverkan.Har det kommit några sniglar ännu?![]()
Perfekt träningsklockaSkulle inte bli förvånad om du tränade med DD för om någon skulle göra det och dra det i hamn så skulle det väl vara du
![]()
"OBS användning av verktyget är enligt eget gottfinnande"Dricker en onsdagswhisky och skrattar gott åt Google translate-översättningen till svenska av innehållsförteckningen till Nettos urverktyg. Man får vad man betalar för (99:- ), även när det gäller översättning ...
![]()
![]()
Är det inte en DS?Nej. Det här är en fin klocka. Troligtvis rätt bräcklig och känslig. Den ska inte frysas, brännas, tappas, bada ölbad med sniglar, svetsas, beskjutas eller på annat sätt utsättas för yttre avsiktligt våld eller annan åverkan.
Bra val, en av de bästa Imperial Stout jag druckitJaa! Äntligen helg!
Och ingen är gladare än jag... utom möjligtvis NOA
![]()
Plus Feta! Mumsfillibabba!Va det någon som sa " FRUKTSALLAD" ?!
![]()
![]()
Undrar vilket språk det anses skrivit på. Hade väl varit lika bra attnskriva på riktig danska.Dricker en onsdagswhisky och skrattar gott åt Google translate-översättningen till svenska av innehållsförteckningen till Nettos urverktyg. Man får vad man betalar för (99:- ), även när det gäller översättning ...
![]()
![]()
Jag brukar ta en Pronaxen o sedan vila.Det brukar funka efter några dagar.Försöker promenera bort ryggskott. F** vad ont det gör..
![]()