Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det på riktigt en grej man gör?Dags för en lokal klassiker...
![]()
Bulle med bulle!
![]()
I Helsingborg men serveras är väl att ta i!Är det på riktigt en grej man gör?Får man fråga vart denna lokala bulle serveras?
Jag har varit i Helsingborg en gång men jag missade denna lokala delikatess. Jag ska gå till Coop sen och köpa ingredienserna och testa denna mackaServeras är väl att ta i!
Helsingborg, man klämmer ihop en fralla och en arraksboll själv.
Klassiskt mellanmål när jag gick i skolan.![]()
På Sicilien äter dom såna där fast då med en klick vaniljglass också. Prova. SensationDags för en lokal klassiker...
![]()
Bulle med bulle!
![]()
Grattis!![]()
![]()
Den är svår att fota för att få fram rätt blänk i tavlan. Det blir inte lättare av att sitta på ett tåg... Det blev den svarta. Jag letar vidare efter en vittavlad @Affe![]()
Tror @Urkvinnan börjar närma sig den ålder där läsbarhet går från överskattat till underskattat!Grattis!
Oavsett vad min vän säger om vita tavlor, allt klär en skönhet!
Dessutom ger svart bäst läsbarhet men den vita är också väldigt bra!
Gillar verkligen glittret i tavlan!![]()
Grattis!2011-2012 nån gång skrev jag högskoleprovet för första gången. Frågade farsan om han hade en klocka att låna ut. I en låda låg en Omega, klart att jag tog den.
![]()
Den har hängt med sedan dess. Självklart satt den på armen idag när 6 års studier avslutades, bild från efterföljande öl-lunch.
Nu sitter den på armen.
Skall bara fika färdigt innan det blir en bild på nykomlingen.
![]()