Hehe...var den 12:e på klockan när jag gick upp i morse iaf
Från imorse då jag kom till fönsterverkstan.
Tack för påminnelsen @laketwig
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänker på er, finns inget värre än när ens pälsbarn blir sjukaMyser med Stella i soffan.
Vi opererade bort ett antal tumörer på henne i januari, nu har allt skenat iväg.
Vi upptäcker nya tumörer hela tiden. Hon har börjat ha ont, rör sig försiktigare.
I morgon åker vi nog till veterinären...![]()
Vad roligt! Jag kan verkligen rekommendera en.Dina bilder på din exp gör att man blir sugen på en själv![]()
Bra käk? Hört mycket gott om deras kök![]()
Det är ju iallafall Johnny’s!Viktigt med rutiner!
Dock för jag nöja mig med Hamburgerdressing istället för hollandaisesås!
Fiskonsdag!
![]()
![]()
Suck...va svarar man på sådana här tråkigheter! Men jag lider med dig och frugan, men framför allt lilla Stella.
Tyvärr så måste man göra det som är bäst för sin lilla älskling hur hårt och jobbigt det än är för sig själv!
Mina tankar går till er och Stella min vän!
Tack för erat stöd!Tänker på er, finns inget värre än när ens pälsbarn blir sjuka
Ja eller hur! Fast jag har ingen med vita tavla, inser nu när jag skriver att tavlan på Reverson är vit Hahaha.Klart du ska ha en Exp II!
Blir ett snyggt komplement till Batman!
Själv gillar jag den svarta (bättre kontrast)![]()
Det var både bra och mindre braVad roligt! Jag kan verkligen rekommendera en.
40an är snyggare om du frågar mig!Det var både bra och mindre bra
Har bara prövat 42 Mm. Men tror det är 40 jag vill ha. Så jag får pröva vid nästa tillfälle.
Steinhart heter det väl på klockspråk !?Gillar stenhårt din Heuer![]()
Är kärleken tillräckligt stor så kanske man t.o.m. kan klara av det...Jag och tjejen skulle åka hem idag, sträckan Helsingborg- Stockholm.
”Vi åker till Ullared, det är ändå längs vägen”
Nej?
![]()
Finns ingen kärlek som kan klara av ett besök på UllaredÄr kärleken tillräckligt stor så kanske man t.o.m. kan klara av det...![]()
Ja absolut! Kanske..Är kärleken tillräckligt stor så kanske man t.o.m. kan klara av det...![]()