Stort grattis! Riktigt fin och underskattad modell!Och nu har vi besökt Engströms Urmakeri som bemött mig väldigt väl. Väldigt trevlig butik, blev ett köp med
Köpte mig en Tudor Glamour Date Day.
Jag får ursäkta för de dåliga bilderna...
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Riktigt fin och underskattad modell!Och nu har vi besökt Engströms Urmakeri som bemött mig väldigt väl. Väldigt trevlig butik, blev ett köp med
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, ja jag tycker också det!Stort grattis! Riktigt fin och underskattad modell!![]()
Bilderna är helt ok, värre är det med mina (fotar med en trött IPhone 5)Och nu har vi besökt Engströms Urmakeri som bemött mig väldigt väl. Väldigt trevlig butik, blev ett köp med
![]()
![]()
![]()
![]()
Låter som nedre Dalälven...Ute och knatar i myggtät mark
![]()
Tack!Bilderna är helt ok, värre är det med mina (fotar med en trött IPhone 5)
Stort grattis![]()
Första gången jag ser en 'Cricket' på forat, kanon![]()
Trots kalendrar och påminnelser kan ett hederligt alarm vara bäst!
Är i Uppsala faktiskt, tror jag fick 10 st myggor i en smäll. Ja, det är väl du som sitter på gammal amerikansk djungeloljaLåter som nedre Dalälven...
Är verkligen inte den som förespråkar gift men där är det verkligen nödvändigt!
Håller tummarna!Sitter i ett fakking väntrum och väntar på att få möta farbror/tant Dr.
![]()