Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har gjort födelsedagstårta till en hästtjej.
![]()
![]()
Typiskt kattmänniskor!Fin...men jag hade gissat på en Giraff!
Inte BB58:an väl?Blev en tur till Västerås och Nymans för tavelbyte
![]()
![]()
Vad gäller Airborne, haft förmånen att besöka Bastogne vid några tillfällen, rekommenderas!Ska tända grillen!!![]()
Det värsta som kan hända är ju att du måste köpa en dinka till för att matcha bandetVäntar på min tur på apoteket.
Testar mitt fynd från Myrorna, måtten stämmer väl inte jättebra...
Men jäklar vad skönt det sitter!
Ska byta runt bland klockorna, nån borde passa!![]()
![]()
![]()
Är sugen som tusan på exakt den där Yacht-Mastern... Explorer II:an också tyvärr...Tar ett par bilder på det nya betongspacklade sidobordet. Skön ruff förortskänsla!
![]()
Den kommer imorgon.Vafalls, ingen whisky?![]()
Det får vi verkligen hoppas!Det värsta som kan hända är ju att du måste köpa en dinka till för att matcha bandet![]()
Man blir lite mörkrädd , när man ser vilka regenter man haft under livet, lägg till Hitler, Mao , Mussolini och en del andra. Fasansfullt!Började morgonen med att spy galla och sitter nu och feberskriver besiktningsrapport! Och leker lite med Reverson och tändstickor...
![]()
Vi åker hiss, skönt att klockan är rysk och inte hissen...![]()
![]()
Men var är ostronen?Promenad i hamnen
![]()
Haha, ostrontrakterna är lämnade. Vi är i Franska Baskien nu, inga ostronodlingar här och ingen tradition att äta dom. Mat är en väldigt lokalt i detta land.Men var är ostronen?