Man
Silver
Svårt att tro att de siffrorna stämmer.. Om den är 39mm ser armen mer ut som 13cm, men det kanske är närbilden som luras bara.Tycker det ser OK ut!
39mm, 16.5cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att tro att de siffrorna stämmer.. Om den är 39mm ser armen mer ut som 13cm, men det kanske är närbilden som luras bara.Tycker det ser OK ut!
39mm, 16.5cm
Kan mycket väl vara bilden, har nog inte riktigt fått in rätta tekniken än...Svårt att tro att de siffrorna stämmer.. Om den är 39mm ser armen mer ut som 13cm, men det kanske är närbilden som luras bara.
![]()
Grattis till alla inlägg! Kul att få lära känna dig!Snart 6 år senare och med det här 5.000 inlägg senare (varav 3.358 i den här sammanslagna tråden ...) kan vara värt att fira med en Whisky, givetvis i form av en "laketwig". Kul att få ha myntat ett begrepp på forumet.
Fina klockor i alla ära men det jag har uppskattat mest under den här tiden är faktiskt alla nya vänner jag har fått runt omkring i landet. Ni vet vilka ni är och jag är glad och tacksam för att jag har fått förmånen att lära känna er. Skål på er och jag hoppas på många fler år i den här trevliga gemenskapen!
"Strangers are just friends you haven't met yet ..."
![]()
En typisk köttkvarnVi bygger en lampa.
Nej, det är inte alls en förtäckt lumeladdare
![]()
Häftigt! Dom skulle jag vilja uppleva.Dropkick Murphys på Grönan...
![]()
Har jag fattat rätt är Baskien ett av Europas finaste matregioner.Haha, ostrontrakterna är lämnade. Vi är i Franska Baskien nu, inga ostronodlingar här och ingen tradition att äta dom. Mat är en väldigt lokalt i detta land.
Ja, San Sebastian är i storlek Malmö med mer stjärnkrogar än de flesta storstäder. Franska sidan är inte lika vass men visst kan dom här medHar jag fattat rätt är Baskien ett av Europas finaste matregioner.
Vad är det för gummi på den?-Myser med 007:an
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja 1900-talet kan inte skryta med speciellt trevliga regeringschefer!Man blir lite mörkrädd , när man ser vilka regenter man haft under livet, lägg till Hitler, Mao , Mussolini och en del andra. Fasansfullt!
Tack-Zuludiver 284 från @Royal Straps
Ja, det är läskigt men det läskiga är väl att inte Hitler inte fanns med alls. Han likställs tydligen inte med dessa herrarMan blir lite mörkrädd , när man ser vilka regenter man haft under livet, lägg till Hitler, Mao , Mussolini och en del andra. Fasansfullt!
Ok. Snyggt, är det också badbart?
Grattis till 5000 - kul att ha dig här!!Snart 6 år senare och med det här 5.000 inlägg senare (varav 3.358 i den här sammanslagna tråden ...) kan vara värt att fira med en Whisky, givetvis i form av en "laketwig". Kul att få ha myntat ett begrepp på forumet.
Fina klockor i alla ära men det jag har uppskattat mest under den här tiden är faktiskt alla nya vänner jag har fått runt omkring i landet. Ni vet vilka ni är och jag är glad och tacksam för att jag har fått förmånen att lära känna er. Skål på er och jag hoppas på många fler år i den här trevliga gemenskapen!
"Strangers are just friends you haven't met yet ..."
![]()
Hehe, @Affe !
Du renoverade ju en vinylsvarv i går!
Blev tvungen att kolla i kväll.
Mycket riktigt, jag hittade den i klädkammaren...![]()
![]()
Hittade två kanonskivor till
![]()
![]()
Godmorgon//Ska till och skära glas!
![]()
![]()