• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Byter batteri på en certina
IMG_20190626_210016.jpg
 
Snart 6 år senare och med det här 5.000 inlägg senare (varav 3.358 i den här sammanslagna tråden ... :banghead: ) kan vara värt att fira med en Whisky, givetvis i form av en "laketwig". Kul att få ha myntat ett begrepp på forumet.

Fina klockor i alla ära men det jag har uppskattat mest under den här tiden är faktiskt alla nya vänner jag har fått runt omkring i landet. Ni vet vilka ni är och jag är glad och tacksam för att jag har fått förmånen att lära känna er. Skål på er och jag hoppas på många fler år i den här trevliga gemenskapen! :happyhappy:

"Strangers are just friends you haven't met yet ..." ;)

IWC A 2019-06-26 (Whisky).jpg
Grattis till alla inlägg! Kul att få lära känna dig!:) Vi ses och hörs!
 
Man blir lite mörkrädd , när man ser vilka regenter man haft under livet, lägg till Hitler, Mao , Mussolini och en del andra. Fasansfullt!
Ja 1900-talet kan inte skryta med speciellt trevliga regeringschefer!
Pol Pot och Idi Amin är också två representanter som existerat under mina snart 49 år (om en liten vecka)
Huga vilka obehagliga dårar som fått styra och ställa! :nailbiting:
 
Snart 6 år senare och med det här 5.000 inlägg senare (varav 3.358 i den här sammanslagna tråden ... :banghead: ) kan vara värt att fira med en Whisky, givetvis i form av en "laketwig". Kul att få ha myntat ett begrepp på forumet.

Fina klockor i alla ära men det jag har uppskattat mest under den här tiden är faktiskt alla nya vänner jag har fått runt omkring i landet. Ni vet vilka ni är och jag är glad och tacksam för att jag har fått förmånen att lära känna er. Skål på er och jag hoppas på många fler år i den här trevliga gemenskapen! :happyhappy:

"Strangers are just friends you haven't met yet ..." ;)

IWC A 2019-06-26 (Whisky).jpg
Grattis till 5000 - kul att ha dig här!!
 
Tillbaka
Topp