Patron Ur.
Guld
Vad jag gör just nu?
-Ja, inte klagar jag...
-Ja, inte klagar jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Felcitering?Jag vet. Det kan vara tufft att vara pensionär. Sen kommer återfallen!
Vissa inlandsorter har drabbats av detta fenomen!I dödens väntrum vill ingen bo - i farsans grannskap är han yngst på 73.
Vet fan om den finns kvar? Har inte sett den, men å andra sidan besöker jag bara bolaget när jag är där![]()
Inte skoj!I ett illa valt ögonblick, lovade jag att skicka in rapporten som jag inte hade börjat på, imorgon
![]()
Men där finns fint fiske! Alltid något ...Vissa inlandsorter har drabbats av detta fenomen!
Bräcke är snart likadant, butiksdöden är mycket utbredd i den kommunen!
Vi har klarat oss något bättre.
Och tyvärr händer det lite gör oftaInte skoj!
Man känner sig så jäkla duktig och bra när man hasplar ur sig.
Sedan kommer ångesten och känslan av hur korkat man svarat!
Men inte i Kramfors trakten; antingen är det Ångermanälven som är 1 km bred och 50 m djup, eller så vet alla när ny fisk som bara äter färgglad kulor, plsnterats in.Men där finns fint fiske! Alltid något ...
Fisket är riktigt bra, dessutom bor halva min släkt i Bräcke!Men där finns fint fiske! Alltid något ...
Sovit bra, men är trött efter gårdagens träningspass!Sovit gott? Ingen Batman idag?
![]()
Underbart! Jag har också sovit gott. Fast trött som tusan. 1,5 vecka kvar nu till semester.Sovit bra, men är trött efter gårdagens träningspass!
Ps. Jag visar inte vad jag har på andra armen...