Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gottegrisar är vi allihopa...Tror det ska finnas en likadan prototyp i dina trakter. Testa vetja!![]()
Väldigt snygg!Sista timmarna innan semestern !![]()
![]()
Finns inget bättreBara njuter av svensk sommar.
![]()
Riktigt grymt ljus och bild, skönt att fik nuförtiden tänker på alltPausar på ett fik med grymt instavänligt fotoljus. #nofilter![]()
Visst ja!Custom cars & Hot Rod bilträff
![]()
Undrar vad du har för jobb? Känner att jag skulle vara som klippt och skuren för detHar ju haft sämre dagar på jobbet... Ligger i hängmattan med en kall och ringer kunder och önskar en bra sommar![]()
![]()
![]()
Den där är grym i all sin enkelhetPassar på att linjera visarna inför inställning av korrekt tid. Tycker mycket om linjering, att se symmetri och känna en frid i Omegas känsla för perfektion. Lite därför jag tillfälligt sökt mig bort ifrån klockor med datum.
![]()