Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar en kaffish och pysslar lite hemma.
Det är en förträffligt trevlig liten pjäs. Detta är min fjärde. Kanske är vi kära på riktigt den här gången.Ett väldigt trevligt armbandsur!
Ett väldigt trevligt armbandsur!
Det är en förträffligt trevlig liten pjäs. Detta är min fjärde. Kanske är vi kära på riktigt den här gången.
214270. En omedelbar skillnad är att ”Explorer” står på nedre halvan av urtavlan på 214270 medans 114270 har det på övre halvan.214270 eller 114270 ?
Ronneby, Nostalgia Festival! Lätt en av de bättre träffarna i Sverige!Snyggga bilar, vart är det?
För/efter fest hemma.
Vilken kommer vaskas snackar vi höger eller vänster?
Beroende på ens ålder?För/efter fest hemma.
Det tycker jag absolut att du ska. En stark OWG-kandidat. Förutsatt att man raderar sitt konto här efter köp samt slutar konsumera klockporr på insta, Pinterest mfl...Plus en vis skillnad i size också, skulle vilja testa 214270., tror att det skulle vara en keeper
OWG känns helt ouppnåeligt!Det tycker jag absolut att du ska. En stark OWG-kandidat. Förutsatt att man raderar sitt konto här efter köp samt slutar konsumera klockporr på insta, Pinterest mfl...
Det tycker jag absolut att du ska. En stark OWG-kandidat. Förutsatt att man raderar sitt konto här efter köp samt slutar konsumera klockporr på insta, Pinterest mfl...
OWG känns helt ouppnåeligt!
Frugan frågade om jag kunde klara mig med FYRA klockor...
Jag tittade på henne och pekade bara på ytterdörren!
Glöm det!
Inte ens utan KS, är det ett alternativ!
Har inte testat. Många av deras medel är bättre än vad ryktet säger!@Stroboman
Vet du om det här är bra? Tänkte vaska knarren imorgon. (För er ungdomar som tror att jag tänker göra något riktigt ballt nu så betyder ”vaska” tvätta)
Tackar! Visste att jag skulle mer än ett vanligt ”ja eller nej”-svar.Har inte testat. Många av deras medel är bättre än vad ryktet säger!
Om du har möjlighet, kolla pH värdet, får inte vara över 12!
Annars har vi en världens bästa tillverkare av rengöringsmedel i Sverige.
Mac-serien med Prickbort, Prickfritt osv.
Deras insektsmedel är perfekt till knarren!
Är du pilot eller frågade du om du fick kolla i cockpit? Skulle alltid vilja fråga men är för feg
Ligger inte för mig att ge ett sånt idiotsvar!Tackar! Visste att jag skulle mer än ett vanligt ”ja eller nej”-svar.
Jo den är bra vacker, fantastiska färger på fenorna!Öring i all ära men vette tusan om inte harren är den vackraste fisken i svenska vatten!?