Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag absolut att du ska. En stark OWG-kandidat. Förutsatt att man raderar sitt konto här efter köp samt slutar konsumera klockporr på insta, Pinterest mfl...
Jag funderar starkt på att ge OWG-tillståndet en ordentlig chans. Men då behöver jag troligtvis logga ut från KS och ta ett djupt andetag.OWG känns helt ouppnåeligt!
Frugan frågade om jag kunde klara mig med FYRA klockor...
Jag tittade på henne och pekade bara på ytterdörren!
Glöm det!
Inte ens utan KS, är det ett alternativ!
Blir lätt så!Skulle bara hämta en kabel ute i förrådet men halkade in hos en granne...
Glömde dock att nämna riktigt utfärgade, läs välgödda, rödingar!Jo den är bra vacker, fantastiska färger på fenorna!
Doxa!Försöker hitta någon rolig sommarklocka att köpa.
Först läste jag ” lägga en kabel i garaget”..Skulle bara hämta en kabel ute i förrådet men halkade in hos en granne...
Bra film! Alltid gillat den. Ganska lättsmält, lite charmig.Hemma efter en tung kväll
Vilken klocka hade du tänkt dig? Att uppnå ett OWG-tillstånd man kan känna sig helt nöjd med vore riktigt skönt.Jag funderar starkt på att ge OWG-tillståndet en ordentlig chans. Men då behöver jag troligtvis logga ut från KS och ta ett djupt andetag.
Brukar köra den på bilen vintertid. Funkar helt ok. Enda nackdelen är att den måste verka på torr yta, annars lägger den sig bara som en film på vattnet.@Stroboman
Vet du om det här är bra? Tänkte vaska knarren imorgon. (För er ungdomar som tror att jag tänker göra något riktigt ballt nu så betyder ”vaska” tvätta)
Är det nästa samlarprojekt på gång ? En klocksamling "sorry" jag menar givetsvis skivspelar samling !Äntligen lite egentid, dags att öppna paketet jag var och hämtade för flera dagar sedan!
Men va har vi här då?!
Hehe...skivspelare från Thorens.
Så på med lilla drivremmen!
Har köpt på mig en Thorens TD 316.
Nyservad med guldpläterade RCA kontakter och med Stanton L720EE pick up som säljaren beskrev den.