Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha!Brukar köra den på bilen vintertid. Funkar helt ok. Enda nackdelen är att den måste verka på torr yta, annars lägger den sig bara som en film på vattnet.
Vore jätteskoj att sesDet skulle vara skit kul, men vi har lite ont om tid kanske, kan ju dra tidigare hemifrån visserligen, det går ju såklart!
Tack! Ser ut som vintage men är köpt ny för ett par år sen).Vilken snygg Oris!
Hojta om du är nära mig så bjuder jag gärna på en fika eller någotPremiär!
Tar ut vråååålåket på en liten tur, så jag vet att allt är OK tills på fredag då jag ska åka ner till @laketwig förvidare färd neråt i landet!
Vore jätteskoj att ses
Pysslat om och vattnat dotterns grav
Hojta om du är nära mig så bjuder jag gärna på en fika eller något
Låter som en plan. Eller så tar du en tur till Kongo från Grisslehamn det är ju nästan nästgårds juTror att du bor åt andra hållet Dude, men vi har ju en bit kvar av sommaren så jag får väl svänga förbi någon helg istället om du är hemma något!
Låter som en plan. Eller så tar du en tur till Kongo från Grisslehamn det är ju nästan nästgårds ju
Tack min vän, hålla efter graven och se till att det är fint är det enda man kan göraJag åker Kl. 03:00 istället, gör jag det så är jag i krokarna strax efter 8:00, är du vaken då ?!
Blir lika berörd varje gång min vän !