TimeFlies
Silver
Trevligt, var köper du din gräslök?![]()
Gick ut för att köpa gräslök och fann en öl på vägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt, var köper du din gräslök?![]()
Gick ut för att köpa gräslök och fann en öl på vägen.
Med 2 döttrar på snart 14 och18 så känns bilden lite extra, allt medkännande.Pysslat om och vattnat dotterns grav![]()
stort tack min vän, man lär sif att vandra jämnsides med sorgen genom livetMed 2 döttrar på snart 14 och18 så känns bilden lite extra, allt medkännande.
Mvh
Eric
exakt såÄr det i @RicVin s glas som @Rootbjörn badar?
![]()
Dammar av Boosted Boarden! Hade vi haft sol året runt hade jag sålt bilen igår. Aldrig varit roligare att ta sig från punkt a till b!![]()
32 grader i skuggan här![]()
Sjukt varmt idag. Riktigt skönt att kvällen kommit med lite vind så att man slipper vara överdragen men en tunn film av svett.
10 grader i Akureyri = Perfekt32 grader i skuggan här
Fullständigt vidrigt
Gräslöken bor närmare än ölen men vad gör man inte för att dottern ska få sova lite längre i vagnen?Trevligt, var köper du din gräslök?
Man längtar till dom temperaturerna kan jag lova10 grader i Akureyri = Perfekt
Jag bävar för att komma till Norge/Sverige i mitten av juli. Tål värme illa, blir typ att dricka Loka nonstopMan längtar till dom temperaturerna kan jag lova
Akta så att den inte blir vattenskadadÄr väldigt ledig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tänk på det i november.32 grader i skuggan här
Fullständigt vidrigt
Får man fråga vart du handlade din ifrån?![]()
Dammar av Boosted Boarden! Hade vi haft sol året runt hade jag sålt bilen igår. Aldrig varit roligare att ta sig från punkt a till b!![]()
vilken underbar syn
förra november njöt jag varenda dag, efter den sommaren som var så var jag duktigt trött på värmen, tre månader med 30 gradig värme kan få vem som helst att bli sinnessjukTänk på det i november.
ja, jag har börjat få jävligt ont i kroppen när värmen kommer,Jag bävar för att komma till Norge/Sverige i mitten av juli. Tål värme illa, blir typ att dricka Loka nonstop![]()