• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sommarklockan hänger fortfarande med, är sjukt skön då boett är gjord i karbon och natobandet som typ väger 0 g gör att det knappt känns att man har klockan på armen..
IMG_20190630_175348.jpg
 
Det får man såklart! :) Jag köpte min på Kahalani.se! Har dock sett att fler och fler börjar få in dom nu så, dom är inte längre ensamma om att erbjuda Boosted i sverige! dock sjukt nöjd med dom så, hade kunnat tänka mig att handla där igen! fick hem den på typ 2-3 arbetsdagar! Dom är verkligen onödigt roliga att åka på! Som att hitta världens bästa nerförsbacke hela tiden! ;)
Tack för info :)
Hur pass olämplig är den om man är 13 år :angel:
Verkar riktigt rolig, men vet inte om han är lite för ung...
 
Rätt men gick ju att läsa på bilden om man zoomade in så du vinner ingenting den här gången. :)
Tänkte inte på det ! Har sett mycket av Svea riket via mitt jobb. (Som kuriosa var det ett möte där 1943 .Norska milorg och Norska legationen från Sverige träffades strax utanför Köpmannebro och la upp riktlinjer för samarbetet mot den tyska ockupationen )
 
Byter till söndagsexpy och funderar på om dom är för lika. Bärs helt annorlunda då expyn är mycket nättare på handleden även om de i princip kan användas till allt båda två. Coltens 41 mot expys 39 i diameter är dock inte lika tydligt förutom på handleden. Lite som kantigt/hårt mot runt/mjukt. Gillar båda...

BA499A1F-E76B-44B2-A03D-61E891435495.jpeg
F5AA7A2D-346D-4C61-9DA5-68F212538D4E.jpeg
Tycker de funkar ihop, möjligtvis lite för lika tavelfärg.
 
Tack för info :)
Hur pass olämplig är den om man är 13 år :angel:
Verkar riktigt rolig, men vet inte om han är lite för ung...
Ingen fara! :)
Haha ja det är ganska bra klipp i dom! Den går ju i 35 km/h men, det finns beroende på vilken man köper, 4-5 olika lägen på den! Sätter du den i nybörjarläget eller steget ovanför är den mycket snällare i acceleration och maxfart, så då är det nog inga problem alls! Men chansen är nog ganska hög att han listar ut att det går ändra läge direkt på fjärren eller via telefonen! ;)
Finns ju massa alternativ till boosted men, har aldrig testat någon med bättre kvallitet och känsla så, tror definitivt han skulle uppskatta den! Har aldrig haft problem med att fjärren disconnectar eller bråkar, har blint kunnat lita på den vilket är viktigt om man faktiskt åker lite i trafik också!
Kolla lite närmare även på Boosted Mini X! kanske lite lämpligare i storlek och lättare att släpa runt på för honom! :)
 
Ingen fara! :)
Haha ja det är ganska bra klipp i dom! Den går ju i 35 km/h men, det finns beroende på vilken man köper, 4-5 olika lägen på den! Sätter du den i nybörjarläget eller steget ovanför är den mycket snällare i acceleration och maxfart, så då är det nog inga problem alls! Men chansen är nog ganska hög att han listar ut att det går ändra läge direkt på fjärren eller via telefonen! ;)
Finns ju massa alternativ till boosted men, har aldrig testat någon med bättre kvallitet och känsla så, tror definitivt han skulle uppskatta den! Har aldrig haft problem med att fjärren disconnectar eller bråkar, har blint kunnat lita på den vilket är viktigt om man faktiskt åker lite i trafik också!
Kolla lite närmare även på Boosted Mini X! kanske lite lämpligare i storlek och lättare att släpa runt på för honom! :)
Väldigt stort tack för dina ord! Det var bra info för mig!
Ja man vill inte vara allt för tråkig samtidig inte utsatta han för onödig fara. Ja han lär lista ut de där inställningarna själv och snabbare än mig Hahaha. Ska titts lite mer på det där och se vad vi kan klicka hem :)
Trevlig kväll!!
 
Tillbaka
Topp