• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Får man fråga vart du handlade din ifrån?
Har en i huset som önskar sig en...
Det får man såklart! :) Jag köpte min på Kahalani.se! Har dock sett att fler och fler börjar få in dom nu så, dom är inte längre ensamma om att erbjuda Boosted i sverige! dock sjukt nöjd med dom så, hade kunnat tänka mig att handla där igen! fick hem den på typ 2-3 arbetsdagar! Dom är verkligen onödigt roliga att åka på! Som att hitta världens bästa nerförsbacke hela tiden! ;)
 
Förlänger parkeringen för släpet med 1m.

3FAFDAFF-DDB1-4588-B4C1-926CB036CA75.jpeg
32075A18-4BF2-4344-A998-92B48A74CAD5.jpeg
C3B81437-CEC8-4A5A-87E8-F673EB2ABE86.jpeg

8A1EFDA9-2C5A-4AFD-A4A5-32CED1F6D088.jpeg
 
Ja jag är avundsjuk/väldigt sugen på en sådan, det uret ger så angenäma håll käften signaler
Det var en av anledningarna till köpet även om det bara var en bonus! Den har fått säga håll käften till några som sagt åt mig att byta yrke då man "inte kan jobba med det där för länge"! 36mm gör den ändå smakfull och guld kändes somrigt! Så kul att kunna unna sig sånt man en gång i tiden aldrig trodde man skulle ha möjlighet till! :)
 
Det var en av anledningarna till köpet även om det bara var en bonus! Den har fått säga håll käften till några som sagt åt mig att byta yrke då man "inte kan jobba med det där för länge"! 36mm gör den ändå smakfull och guld kändes somrigt! Så kul att kunna unna sig sånt man en gång i tiden aldrig trodde man skulle ha möjlighet till! :)
Jobbar själv som säljare/KAM, inte bilar, IT
Tveksamt om man kommer undan med helguld på arbetstid .
Aldrig testat men en DJ i helguld är nästa graal.
 
Jobbar själv som säljare/KAM, inte bilar, IT
Tveksamt om man kommer undan med helguld på arbetstid .
Aldrig testat men en DJ i helguld är nästa graal.
jobbar själv som säljare också! tycker definitivt att man kommer undan med det! ;) sticker väl lite i vissa ögon ibland men, har ju med prioriteringar att göra som allt annat! tror att ena halvan som noterar den ändå tror den är fake, och andra halvan brukar ju vara klockintresserade så, bara roligt samtalsämne då! Jag bor i en lite mindre stad där klockor inte är lika "normalt" intresse som i storstäderna antar jag, så den går förhållandevis obemärkt trots allt :)
 
Tillbaka
Topp