• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

S.L

Vacheron
2-Faktor
My ride has arrived,
6FB6A7DC-BC50-4264-9C9E-BEB299A705C2.jpeg
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Långgrunda med hunden i Pilane skulpturpark på Tjörn. Trevlig terräng och en hel del fantastiska vyer. Tar man sig högst upp öppnar havet upp sig i väst och man ser ytterskärgården. Trött rackare i baksätet på vägen hem.
4EF64BB7-39F0-4604-8EEB-22ABBBBBE184.jpeg
2DE5B706-2F4D-47E6-962D-03935B7A0DDD.jpeg
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Sätt telefonen på högtalare, ta en fika och gör nåt vettigt!
Låt dem inte segra med att du lägger på!
Har suttit i massor av telefonköer, bara att härda ut!
(Ringt till Telias internetsupport)
Du har rätt @Stroboman, segern är min!!!!. Kunde ju tittat på klockor under tiden:rolleyes:
Tänkte också på högtalarfunktionen och det är ju inte så farligt egentligen.........
Felia känner man till:D
 
Senast ändrad:

Taisto

Omega
Jag kom hem från Grekland i lördags. Jag var där i 8 dagar och jag valde endast att ta med min Planet Ocean 43.5 mm. Jag hade på mig den hela tiden och jag kände mig aldrig orolig för att jag skulle bli av med den. Dock var jag jag på en rätt liten ö där det inte händer så mycket och det finns inga nattklubbar där. Jag hade tvekat mer på att ta med den om jag skulle åka till Aten då jag känner folk som blivit rånade där (dock inte på klockor). Så beroende på vart ni är och vad ni ska göra så säger jag att det är befogat att tänka till med vilken klocka man har med sig på en resa.

I ditt fall förstår jag, kanske att även min Speedmaster skulle kunnat följa med. Men en lite nojig pga tidigare incidenter.

Kreta är vi på förresten!
 
Topp