Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provade varianten med kolsyrat vatten nu, gillar detBlir faktiskt riktigt bra. Jobbigt bara att kaffet måste kallna först![]()
Ja det är jefligt braProvade varianten med kolsyrat vatten nu, gillar det![]()
Skickligt ta en sko- selfie med båda händerna upptagnaSkovård!
![]()
![]()
FunkarTestar sailcloth![]()
![]()
Ja och riktigt skönt
Smaskens!Kör en lunch!
Isterband är gött det!
![]()
![]()
Tror det är @Feskarn som sponsrat med band till UTC Skydiver passarounden.Snyggt var det iallafall! Gummit sitter ju också som en smäck.
Fin klocka. Rätt storlek. Om du nu inte har jävligt grova handlederChoucroute i Alsace
![]()
Grym bild! Men lite repor i glaset hade inte varit felTittar på fotbolls VM med en GT.
![]()
Vad gör man inte för en galet fin bild!
Många konstiga blickar har man fått genom åren, speciellt ute bland folkVad gör man inte för en galet fin bild!![]()
Fan vad fin klocka!Hemskt väder för semester, perfekt väder för tvätt. Så jag tvättar.
![]()
Polerade plexit idag - synd?Grym bild! Men lite repor i glaset hade inte varit fel![]()
Det ser minst sagt väldigt trevligt ut!knäcker hållkäftenvin....![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket te med skum nu
Ursäkta mig om jag verkar dum och okunnig men vilka eller vem fan är asap rocky?Härlig kväll på Asap Rocky, hashröken låg tjock i publiken och riktigt bra tryck
![]()
![]()