Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så FET!! (Cigarren alltså)Cigarr på balkongen![]()
![]()
Dagens Freya-rapport!
Mycket piggare katt i dag!
Veterinärbesöket i går innebar en klar förbättring!
Näring, vätska, antihistaminer och cortison via dropp har gjort henne mycket piggare. Munnen och tungan är fortfarande så svullen att hon måste få hjälp med mat och vatten.![]()
![]()
![]()
Tack!Det var strålande nyheter min vän! Hoppas flickan blir helt återställd!
Paneraius Monstrus Blomstrus
Sofiero var ju riktigt fint.
![]()
Bara sviterna av Skåneluften.
Ja min gamla mamma sörjer detta, kan jag säga.Fotograferad i ett hål i häcken!
Synd bara att alla Rhododendron blommat färdigt.
I Sundsvall håller man dom gamla maskinerna vid liv!
Flera traktorer i baren, Finland så klart![]()
![]()
Kavla upp och jobba lite försiktigt, så behöver du bara tvätts händerna sedan!Filosoferar i solen, sitta kvar och njuta eller byta kläder för att byta olja & filter på moppen?
![]()
Ja, det finns alla varianter... Men du vet hur det är när man blivit 50, man är varken smidig eller försiktig nog att klara att ligga under hojen utan att se ut som man kommit upp ur en gruva när man är klarKavla upp och jobba lite försiktigt, så behöver du bara tvätts händerna sedan!
Hade en gammal bilmek förut som var fenomenal på att inte skita ner sig!
Bytte förgasare på en gammal Passat i full bröllopsmundering!![]()