Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Ja, det finns alla varianter... Men du vet hur det är när man blivit 50, man är varken smidig eller försiktig nog att klara att ligga under hojen utan att se ut som man kommit upp ur en gruva när man är klar![]()
Det hade jag behövt igårDär har vi faktiskt haft en GTG när jag var på besök i GBG. Skönt att bara ta hissen upp när det var över.![]()
Inget att fundera på . Lunchrestaurang på golfbanan serverade stekt fläsk o raggmunk, en onsdag! Tisdagar är ju raggmunkens dag//Va fan, har du fått solsting Affe, pannkakor på en fiskonsdag
!
![]()
![]()
Eftersom du tränade igår vill jag ju inte vara sämre. Träning här med.Dags för ett träningspass.
![]()
AQ4001-08AMkt snyggt, vad är det för ref?
Faktiskt värre än pankisar en onsdag!Inget att fundera på . Lunchrestaurang på golfbanan serverade stekt fläsk o raggmunk, en onsdag! Tisdagar är ju raggmunkens dag//![]()
Besök på Sveriges äldsta hamburgerkedjan! 1968 såg de dagens ljus. Lite före den amerikanska etablering i Sverige( 5 år senare)Tar lunchpaus i hojandet.
![]()
Och i Helingborg öppnades sveriges första hamburgerbar!Besök på Sveriges äldsta hamburgerkedjan! 1968 såg de dagens ljus. Lite före den amerikanska!
Jajjemen!Besök på Sveriges äldsta hamburgerkedjan! 1968 såg de dagens ljus
Snyggt band på Lagondan, vet du vilket det är?![]()
Sen ” wraplunch och jag vann inte min match//![]()