Sats Mundin
Basic
Firar födelsedag på årets hittills varmaste dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vild gissning men det ser ut som Hälsingland, Långvind.Pustar ut efter svettig men fin trailrunda![]()
![]()
![]()
![]()
Bra gissning men du är inte ens i rätt landVild gissning men det ser ut som Hälsingland, Långvind.![]()
Satana!!Bra gissning men du är inte ens i rätt land
Är i Larsmo, Österbotten i Finland
Ölen borde varit en give-awaySatana!!
10 öl minst. Skönt det inte blev värre skador på dig.Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
![]()
Skönt att du klarade dig från större skadorSåhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
![]()
Ja, är väldigt tacksam för det! Tio öl it is!10 öl minst. Skönt det inte blev värre skador på dig.
Skönt att inget allvarligt hände!Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
![]()
![]()
![]()
Ja, väldigt tacksam för det!Skönt att du klarade dig från större skador
Ja, det är najs med gamla bilar så länge inget händer.Skönt att inget allvarligt hände!
Gamla bilar är skoj, men krockar man önskar man att man satt i en ny bil.
Skönt att klockan också är ok![]()
Sämre kan man ha det!Firar löning med räkmacka och öl.![]()
Väntar på mitt provisoriska pass så jag kan åka... Nånstans!
![]()
![]()
Fy fan!Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
![]()
![]()
![]()
Vi gillar dig ändå!Fel. Fan...