• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Unnar mig

IMG_20190725_172548.jpg
IMG_20190725_172540.jpg
De där drinkarna ser ut att kunna innehålla spår av vitaminer...:confused::D

Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven. :shifty: Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.

Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra! :D

PSX_20190725_164225.jpg

PSX_20190725_164153.jpg

Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
PSX_20190725_162302.jpg
Otäckt, skönt att du är ok!

Fy fan!
Du hade en otrolig tur!
Billigt att komma ifrån en sådan smäll med ett hål på tummen!
Tråkigt med sk människor som pysslar med annat än bilkörning när dom kör bil...
Ta det varligt med dig själv nu.
Minsta lilla du känner av nacken är det sjukan nästa!
Ät och drick nåt gott ikväll, njut av livet och dom du har kär (och klockorna)!
Ja, det var faktiskt en jäkla tur och jag är sjukt tacksam över att komma undan med det lilla!

Med tanke på hastigheten de höll så tror jag att de laddade och hoppades på att hinna innan det slog om till rött men det kan man bara spekulera i.

Det hände typ 250 meter ifrån där vi bor och frun hörde smällen från trädgården. Den andra bilen började tuta vid smällen, typ larmet eller nåt som gick bananas och tror du att frun blev rädd när jag ringde och hon hörde samma tutande i luren? :eek:

Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt resten av dagen i alla fall. :)
Från en tur nyss. Läskigt vad du råkade ut för, @MaBr , jag hoppas på snabb läkning för både kropp och själ.
D4317A1C-5D78-4F5A-8CAE-F1062121E725.jpeg
Tack så mycket! :)

Otäckt, skönt att du är ok!
Tack tack! :)

Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven. :shifty: Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.

Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra! :D

PSX_20190725_164225.jpg

PSX_20190725_164153.jpg

Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
PSX_20190725_162302.jpg
Men fy satan, åt helvete med snorungar som ska stila o hålla på. Jäkligt skönt att det gick bra :)

Tillbaka
Topp