Skönt att höra!Vi gillar dig ändå!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att höra!Vi gillar dig ändå!![]()
De där drinkarna ser ut att kunna innehålla spår av vitaminer...Unnar mig
![]()
![]()
Otäckt, skönt att du är ok!Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
![]()
De där drinkarna ser ut att kunna innehålla spår av vitaminer...![]()
Ja, det var faktiskt en jäkla tur och jag är sjukt tacksam över att komma undan med det lilla!Fy fan!
Du hade en otrolig tur!
Billigt att komma ifrån en sådan smäll med ett hål på tummen!
Tråkigt med sk människor som pysslar med annat än bilkörning när dom kör bil...
Ta det varligt med dig själv nu.
Minsta lilla du känner av nacken är det sjukan nästa!
Ät och drick nåt gott ikväll, njut av livet och dom du har kär (och klockorna)!
Tack så mycket!Från en tur nyss. Läskigt vad du råkade ut för, @MaBr , jag hoppas på snabb läkning för både kropp och själ.
![]()
Tack tack!Otäckt, skönt att du är ok!
Men fy satan, åt helvete med snorungar som ska stila o hålla på. Jäkligt skönt att det gick braSåhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
![]()
... Och noterar att klockan visst stannat under bussresan hemByter om för fysisk aktivitet!
![]()
Hans körkort lär ju ryka och han kommer sannolikt inte att få tillbaka det heller. Jäkla sopa.Men fy satan, åt helvete med snorungar som ska stila o hålla på. Jäkligt skönt att det gick bra![]()
Aha! Det på grund av dig det bli kalt näste vecka!Dax att installera AC![]()
![]()
Absolut!Aha! Det på grund av dig det bli kalt näste vecka!
Vågat bad för 20 ATMBehövde lite spabehandling vi två...![]()