Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Möjligen ett strandhugg i Gryts skärgård ?Vi hitta en liten klippa att njuta av solnedgången på
![]()
![]()
#vardagslyx
Skönt att höra att du klarade dig lindrigt undan!Ja, det var faktiskt en jäkla tur och jag är sjukt tacksam över att komma undan med det lilla!
Med tanke på hastigheten de höll så tror jag att de laddade och hoppades på att hinna innan det slog om till rött men det kan man bara spekulera i.
Det hände typ 250 meter ifrån där vi bor och frun hörde smällen från trädgården. Den andra bilen började tuta vid smällen, typ larmet eller nåt som gick bananas och tror du att frun blev rädd när jag ringde och hon hörde samma tutande i luren?
Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt resten av dagen i alla fall.
Tack så mycket!
Tack tack!![]()
Japp, det har du helt rätt i! Född och uppvuxen i Gryt/ValdemarsvikMöjligen ett strandhugg i Gryts skärgård ?
Det är inte förrän baklocket buktar utåt som det börjar bli riktigt farligt!Börjar bli liiite för varmt för såna här behållare i husbilen. Inte kul att städa om nåt händer!![]()
![]()
Himla tur som du säger att inte familjen var med!Ja, väldigt tacksam för det!
Ja, det är najs med gamla bilar så länge inget händer.Är också glad att jag var själv i bilen och inte hade med familjen.
Jepp, min kära Squale!![]()
För jävla fin den klockan.Va svalkar oss!
![]()
Tack så mycket!Skönt att höra att du klarade dig lindrigt undan!
Ja, det är det jag är mest glad över. Inte så bra att ha en tvååring i baksätet vid en sån smäll.Himla tur som du säger att inte familjen var med!
Ta de lugnt och unna dig något gott att dricka.
Ja, den är jag väldigt nöjd med. Över förväntan, och förväntningarna var höga.För jävla fin den klockan.