Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är en Nerf???äter efterrätt och tvingas reloada grabbens Nerf stup i kvarteren
Taktisk automat karabin för 3 åringarVad är en Nerf???
Hahaha! Men ska du verkligen lära gossen sånt redanTaktisk automat karabin för 3 åringar
Blir ingen gilla på den...Taktisk automat karabin för 3 åringar
Kom nog upp till 12 tillslut!Har du druckt tolv redan?
Vi kör än. Kör ba'.
Haha, inte lönt han tröttnade innan läggdagsHahaha! Men ska du verkligen lära gossen sånt redan
Är huvudet dumt får kroppen lida. Det här kommer ångras imorgon (idag?).Efterkaka in på morgontimmarna?
Galning!
Det blir ett jävulskt snurrande minsannFunderar på om jag någonsin kommer få rätt datum med tanke på att det ej finns quickset.
Visst kan man tycka det är jobbigt att ställa men det väger upp mot att ha fel datum, jag klarar inte av det. Ta dig en stund och ställ in rätt datum och under tiden du snurrar kan du studera den vackra klockanFunderar på om jag någonsin kommer få rätt datum med tanke på att det ej finns quickset.
Mkt bra råd . Alternativet är att vänta en månad mellan tjänstgöringarnaVisst kan man tycka det är jobbigt att ställa men det väger upp mot att ha fel datum, jag klarar inte av det. Ta dig en stund och ställ in rätt datum och under tiden du snurrar kan du studera den vackra klockan