Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir ett jävulskt snurrande minsann
Visst ligger det något i det. Får ta mig tiden någon gång. Kan köpa en winder så man slipper göra det igen.Visst kan man tycka det är jobbigt att ställa men det väger upp mot att ha fel datum, jag klarar inte av det. Ta dig en stund och ställ in rätt datum och under tiden du snurrar kan du studera den vackra klockan
Vackra klockoor, intresserad av den där Longines:en. Vad tycker @Fulhamlad om den?
Ja det ser verkligen ut som en riktigt bra uppgradering jäntemot den gamlaFantastisk "beater"! Har ägt den tidigare modellen och detta är definitivt en uppgradering.
Fin Santos! Posta gärna lite fler bilder i CartiertrådenHappy birthday to me, happy......
Väldigt snyggt
Precis fått hem min senaste pärla, en 5513 från 1985 med spiderdial
Kan man dislikea ett inlägg? ;-)
Får bli klockfritt en liten stund
Varför skulle du vilja göra det..Kan man dislikea ett inlägg? ;-)