• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

55FE18BE-7D88-449B-B10B-12C1479F59E2.jpeg

Vätskepaus i packandet inför fisketur imorgon! Trevlig helg KS!

Affe - enda killen på klocksnack som matchar urtavla med fönsterfärg :)

Haha...ja för tusan, klart man måste matcha fönstren med urtavlan, allt annat vore straffbart :p!

Det tar sig med verandan! Snyggt

Tackar! Sakta men säkert går det framåt, problemet är att det är så snett och vindt, så man måste kompensera här och där för att det ska se någorlunda rakt ut när man tittar!

Man tackar, och det är tagit med min Iphone XS, och utan filter skall tilläggas!

Helt grym morronbild! Trevlig fredag @Affe och de blir intressant att se när du får dörren på plats! :) lyckatill idag! :)

Stort tack kompis! Ja det kan vara riktigt grymma mornar här där jag bor, himlen skiftar i alla möjliga färger! Det kan behövas, är så snett, så det är svårt att få till det bra, och jag är tyvärr sådan pedant när jag snickrar, går på tiondelar, är det lite snett så kan jag göra om tills det blir bra! Känner också det, ska bli mycket intressant och se hur det ser ut när dörrarna väl sitter på plats!

Önskar dig detsamma @Andreasbr414 !

Senast ändrad:
IMG_1761.jpg

Gokväll ! Whiskeymässan, dax att provsmaka en av våra tunnor.
här ligger de lagrade
IMG_1762.jpg

dock så smakade vi mera änn ur våra egna tunnor...
IMG_1763.jpg

IMG_1765.jpg

och denna avslutade vår provning i kväll , dock så blev det att vi tappar av samt "retapp " på våra fat och väntar några år på nya flaskor. Tidig kväll avslutades med ett nyköp av ett danska Braunstein fat.! Så nu är det bara att vänta på ett antal flaskor både från High Coast och Braunstein !!!Trevlig kväll på er alla //:pompus:
IMG_1766 (1).jpg

Ps :D detta är rätt skönt att dricka efter en kväll i glada vänner lag !!!

Bilagor

• IMG_1766.jpg
    IMG_1766.jpg
    168.3 KB · Visningar: 0
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp