Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där ser riktigt gemytligt utGårdagens The Glenrothes var ingen direkt höjdare tyvärr, med för mycket sprit- och sherrysmak. Tur att jag köpte en Dalwhinnie också ...
![]()
Och då ligger klockan inte ens i glaset!Det där ser riktigt gemytligt ut
Amatör assåOch då ligger klockan inte ens i glaset!![]()
Haha exakt!Amatör asså![]()
Du ska veta att de är verkligen sånna bilder som lyfter på morronen att se.Stort tack kompis! Ja det kan vara riktigt grymma mornar här där jag bor, himlen skiftar i alla möjliga färger! Det kan behövas, är så snett, så det är svårt att få till det bra, och jag är tyvärr sådan pedant när jag snickrar, går på tiondelar, är det lite snett så kan jag göra om tills det blir bra! Känner också det, ska bli mycket intressant och se hur det ser ut när dörrarna väl sitter på plats!
Önskar dig detsamma @Andreasbr414 !
Testat med fördel genom att lägga på Houston med Dean Martin!Byter till morgondagens klocka redan nu!
![]()
![]()
Ska prova min Thorens TD 316 på denna Rotel förstärkare också, för att utesluta att det är glappt i RCA kontakterna på skivspelaren!
![]()
Testat med fördel genom att lägga på Houston med Dean Martin!
Godmorgon @AffeSka till och börja skrapa rent fönster från överflödig färg!
![]()
![]()
![]()