Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart, hög nördnivå på ett sådant beteende!Räknas man som äkta Klocksnackare om man tar en tur med bilen bara för att få bra ljus för en klockbild?
![]()
Härlig färg på tanken, vad är det för motorcykel?Passar på att lufta hojen, 16 grader och solsken.
![]()
Yamaha TR1.Härlig färg på tanken, vad är det för motorcykel?
Underbart! Men varför saknas datumrutan på alla bilder?Hallo, denna får man väl skryta om, vi tog fram en egen LE dinka via Squale, bilden är från Mr Maggi, CEO Squale, fick idag, hållandes i ritningen till vår dinka som kommer till jul
![]()
Vad är det jag tycker mig se i backspegeln?Ute o nöjeskör i nya bilen.![]()
![]()
Ja, här blir man hämtad av killarna med trenchcoats, solglasögon och hattar. Dom som aldrig presenterar sig med namn och bara ber en följa med i en bepansradbil med galler för avgasrören... kul och trevligt ju, notMycket roligt är blockat hos oss som jobbar privat!
Har jag hört av en kompis.![]()
Det är lugnt, betalar 5k om året i skatt för en 2.0 TFSI så det löser samtliga miljöproblem.Vad är det jag tycker mig se i backspegeln?
Är det Greta som sitter i baksätet o gråter?![]()
Dubbelkopplingslåda är guds gåva till folket.Respekt
Automat![]()
Gillar att den fortfarande går å få med analoga mätare.Ute o nöjeskör i nya bilen.![]()
![]()
Ja dem är det inget fel på, virtual Cockpit är ju en kul grej tills dess att man ska betala för detGillar att den fortfarande går å få med analoga mätare.
Grattis till nya bilen, njut!![]()
Haha ja, men det är som med annan teknik. Skitkul i början sen är det inget jättespeciellt, iallafall tycker jag så. Då uppskattar man gamla vanliga analoga mätare.Ja dem är det inget fel på, virtual Cockpit är ju en kul grej tills dess att man ska betala för det![]()
Jubileumlänk på en submariner?! Vilken underbar kombo!Finbesök inväntas![]()
Ja jag är helt såld på den, originallänken är oanvändJubileumlänl på en submariner?! Vilken underbar kombo!