Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kommer ju att tänka på den gamla goda tiden när man fick hederliga Nigeriabrev![]()
Man blir så trött så trött.![]()
Jag vet ej om jag har frågat ref, men den är så vackert så kommer fråga en gång till om ref
Haha, jorrusårösatt. På Våra datorer vore det nog rätt oklokt. Saknar privata sektorn...
Hehe, nejHehe...ja det va tider det, tänk va tiderna förändras, men Nigeriabrev har man fått tonvis utav. Detta är första gången jag fått något som liknar detta mejl!
Hehe...är bara förnamnet, tur att man har rent mjöl i påsen! Men om man leker med tanken att hen har skickat ut några tusen av detta mejl, så borde det finnas en handfull t.o.m 10 pers som känner sig träffade. Så blir det ju en bra slant för utpressaren...
HaHa...att gör det på arbetstid vore ju klockrent, men inte håller våran Margarinkung på med sådana snuskigheter!!!
Inget roligt får man haHaha, jorrusårösatt. På Våra datorer vore det nog rätt oklokt. Saknar privata sektorn...![]()
U137?Lunchdags på #TudorTuesday!
Vilken historisk händelse relaterar bilden till?
Det var bättre förrInget roligt får man ha![]()
Rappedibam! Applåder! Helt korrekt! Du vinner ära och berömmelse!
Helt klartDet var bättre förr
Mycket roligt är blockat hos oss som jobbar privat!Haha, jorrusårösatt. På Våra datorer vore det nog rätt oklokt. Saknar privata sektorn...![]()
Du får ju inventera...Inget roligt får man ha![]()
Roligare att se färg torkaDu får ju inventera...![]()