Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi körde visst variationer på ett tema (se ett par hack uppåt), och jag måste säga att jag hade föredragit din klockaRastar jycken
Klipper gärna rymdsmurfen
Tack, den är makalöst bra, djuren måste ut och helst så ska de själva bestämma precis alltVi körde visst variationer på ett tema (se ett par hack uppåt), och jag måste säga att jag hade föredragit din klocka
Rymdsmurfen kör väl med speedy??Hade gärna mer än gärna sålt Rymfsmurfen, men han råkar vara min STORA favorit också, och det sen barnsben!
Min med och lika här sedan barnsbenHade gärna mer än gärna sålt Rymfsmurfen, men han råkar vara min STORA favorit också, och det sen barnsben!
Lycka till!På väg för att skriva tenta.
Så måste det ju vara!Rymdsmurfen kör väl med speedy??