Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skär du sönder halloumi när du steker den ? När jag bodde och jobbade i Beirut lärde jag mig att " aldrig dela en Halloumi utan grill/steka den hel.Delar upp den gör man servera den !//Vi steker halloumi!
![]()
Grattis!Snart kvällsmat och lite vin
![]()
Det har jag aldrig provat i stekpannan, bara på grillen!Skär du sönder halloumi när du steker den ? När jag bodde och jobbade i Beirut lärde jag mig att " aldrig dela en Halloumi utan grill/steka den hel.Delar upp den gör man servera den !//![]()
Testa !// Trevlig kväll.Det har jag aldrig provat i stekpannan, bara på grillen!![]()
Det ska jag göra, tack för tipset!Testa !// Trevlig kväll.
Gött mos, den fungerar som den ska!
![]()
![]()
Min andra tar jag upp på övervåningen igen där den hör hemma!
![]()
Av ren nyfikenhet, är det min gamla hydronaut som åkt rundor på KS eller har du haft den länge?På väg för att skriva tenta.
![]()
Vad följde med när du sålde den?Av ren nyfikenhet, är det min gamla hydronaut som åkt rundor på KS eller har du haft den länge?![]()
Vill inte egentligen vara den som säger det, men du har problem.
Du lider av audiofile![]()
Endast original gummiremVad följde med när du sålde den?
Min är fullset, det är nog då inte samma klocka.Endast original gummirem![]()
Haha! Nä i så fall är det inte det, men den är lik...Min är fullset, det är nog då inte samma klocka.![]()