Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Katten lär nog godkännas med beröm, frågan är hur de bedömer dig @StrobomanSnart dax att gå fram till domaren!![]()
![]()
![]()
![]()
kul med kalmariter, var på just den parkeringen för ngn timme sedan, nu sitter jag i soffan hemma med dennaPorsche Center förra veckan, idag provkörning av nya Kia Xceed som har premiär i helgen.
Tja, den jag provkörde hade advance plus-paket med extra lull-lull såsom adaptiv farthållare, dödavinkelvarning, skyltscanning m.m. Tyckte dock att den 1,4 liters bensinaren var lite trött. Avsaknaden av sportstolar gjorde sig påmint trots de blygsamma fartresurserna. Plug in- hybriden kommer strax efter årsskiftet. Men visst var det en trevlig liten bil även om det inte är något för mig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fan va stiligtMorgonsamling
![]()
Där ser man!kul med kalmariter, var på just den parkeringen för ngn timme sedan, nu sitter jag i soffan hemma med denna![]()
![]()
Jodå!Katten lär nog godkännas med beröm, frågan är hur de bedömer dig @Stroboman![]()