Lycka till! Vad trakterar du för instrument?Snart dags för dagens första konsert (av två).
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till! Vad trakterar du för instrument?Snart dags för dagens första konsert (av två).
![]()
Ebbe och Tella funderar på om man verkligen kan gå ut när det bara är 13 grader ...
![]()
Jag har inga sådana funderingar.
![]()
Dom gick ut till slut, i alla fall en bit.
![]()
Ibland så är det självförvållat hur man mår "dagen efter" ,eller har jag fel ?Dricker kaffe och försöker bli en människa
![]()
Snyggt fångat, box&papper är premiumsegmentet![]()
Funnen på loppis. 40 kronor och ett batteri för 39 kr= fullt fungerande SWATCH SCUBA LIBRE från 2013. Alla papper och orginalbox med på köpet.//![]()
Så fint att du har en sån där! Så många gånger jag tänkt på senaste tiden att min gamla gula gul borde ligga någonstans och samla damm.Dags att göra lite krubb med lite nostalgi på armen![]()