Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktiga syntar!![]()
Med Miniturtlen i studion.
Kvällsmat ?Moscow Mule![]()
![]()
Ja visst!Sätter upp lappar som vilken rättshaverist som helst.![]()
Då skall man väl inte slappa ?. Jag hade behövt terapiSlappar i soffan efter barnkalas med 16 3-5 åringar i hemmet.
Lyckad tillställning, men lite slitsamt..
![]()
Fasen, blir sugen på o beställa en... gillar den egentligen inte alls men vill ändå ha enHemmakväll
![]()
Gick faktiskt över förväntan. Skall bara lägga födelsedagsbarnet, sen överväger jag en stadig bourbon.. Eller vin.Då skall man väl inte slappa ?. Jag hade behövt terapi![]()
Rätt tänktGick faktiskt över förväntan. Skall bara lägga födelsedagsbarnet, sen överväger jag en stadig bourbon.. Eller vin.![]()
Sker sånt i Örebro? Grön i klocksvängen och har inga tunga pjäser att skryta med ännu. Men känner att jag behöver träffa lite nytt folkEfter gårdagskvällens watchout och dagens klockträff är det nu dags för kaffe och att äntligen försöka råda bot på förkylningen
![]()
Det sker med jämna mellanrum, bjuder in dig till nästa som sker någon gång senare i år. Inget krav på klockorna, enbart trevligt att träffasSker sånt i Örebro? Grön i klocksvängen och har inga tunga pjäser att skryta med ännu. Men känner att jag behöver träffa lite nytt folk![]()
Petat ihop en kycklingsallad!
![]()
[/QUOTE![]()
Är det yaxell i raden?
Vad gillar du dom?
Kör Mac och gillar dom väldigt mycket, tycker faktiskt att Ikeas dyraste är alldeles för bra för vad dom kostar.
Alergisk mot dom till höger
Petat ihop en kycklingsallad!
![]()
![]()