Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra den därLördagsgodis med senaste klockinköpet.
![]()
Riktigt nöjd med den.
Eddie Medusa, jao!Är på en klassåterträff och dricker långburk och lyssnar på eddie meduza, är som om inget förändrats på dom nio åren vi varit ifrån varandra![]()
![]()
Eddie Medusa, jao!
Hört honom live ett par gånger, en oerhört skicklig musiker som föll offer för spriten.
Första gången var på den lokala puben, när bandet började med introt till Tush, så började Eddie fyllsurra, bandet blev mer och mer irriterat. Till slut slog han av och det blev nån helt annan låt...
Nykter var han grym!
Vila i frid Eddie! (Eg Errol Norstedt)
Japp!Riktigt bra den där![]()
Grattis! Fin dinka.Njuter av denna nyinköpta skönhet!![]()
Så tänker jag om nästan alla klockor!Fasen, blir sugen på o beställa en... gillar den egentligen inte alls men vill ändå ha en![]()
Japp o dajm och hela Marabou familjen
Är det yaxell i raden?
Vad gillar du dom?
Kör Mac och gillar dom väldigt mycket, tycker faktiskt att Ikeas dyraste är alldeles för bra för vad dom kostar.
Alergisk mot dom till höger![]()
Godmorgon @Affe
Godmorgon @AffeStämmer! Det är två knivar från Yaxell! Närmare bestämt från Zen serien , en schysst kockkniv och en grönsakskniv är allt man behöver egentligen! Men det är aldrig fel om man har fler, på sikt ska jag nog byta ut mina Global mot Yaxell, den enda jag kommer att behålla är deras brödkniv!
![]()
![]()
Beträffande Global så håller jag nästan med dig! Stålet är bra i Global, men handtagen är piss. Att säga att dom är greppvänliga är och ljuga. Men Global var the SHIT för 15-20 år sedan.
![]()
Satan vad All Blacks spöade Irland igårDags för kvartsfinal nr 3, Frankrike mot Wales![]()
Godmorgon @laketwigDet kommer att se rätt fånigt ut med en manuell klocka i windern om en vecka, men vad gör man väl inte för jämvikten ...
![]()
England mot All Blacks i semi blir riktigt spännandeSatan vad All Blacks spöade Irland igår![]()