• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

016F9E68-96B0-4982-9A1A-556F7B7E1446.jpeg
Är på en klassåterträff och dricker långburk och lyssnar på eddie meduza, är som om inget förändrats på dom nio åren vi varit ifrån varandra:)

016F9E68-96B0-4982-9A1A-556F7B7E1446.jpeg
Är på en klassåterträff och dricker långburk och lyssnar på eddie meduza, är som om inget förändrats på dom nio åren vi varit ifrån varandra:)
Eddie Medusa, jao!
Hört honom live ett par gånger, en oerhört skicklig musiker som föll offer för spriten.
Första gången var på den lokala puben, när bandet började med introt till Tush, så började Eddie fyllsurra, bandet blev mer och mer irriterat. Till slut slog han av och det blev nån helt annan låt...
Nykter var han grym! :)
Vila i frid Eddie! (Eg Errol Norstedt)

Eddie Medusa, jao!
Hört honom live ett par gånger, en oerhört skicklig musiker som föll offer för spriten.
Första gången var på den lokala puben, när bandet började med introt till Tush, så började Eddie fyllsurra, bandet blev mer och mer irriterat. Till slut slog han av och det blev nån helt annan låt...
Nykter var han grym! :)
Vila i frid Eddie! (Eg Errol Norstedt)

Haha:D
Såg tyvärr aldrig honom live men hade varit sjukt roligt om man gjort det! :)
Han var väl lite av ett musikaliskt geni som kunde spela rätt många instrument och skrev väl texter till streaplers och andra dansband?:)

Är det yaxell i raden?
Vad gillar du dom?
Kör Mac och gillar dom väldigt mycket, tycker faktiskt att Ikeas dyraste är alldeles för bra för vad dom kostar.

Alergisk mot dom till höger :p

Stämmer! Det är två knivar från Yaxell! Närmare bestämt från Zen serien , en schysst kockkniv och en grönsakskniv är allt man behöver egentligen! Men det är aldrig fel om man har fler, på sikt ska jag nog byta ut mina Global mot Yaxell, den enda jag kommer att behålla är deras brödkniv! Jag gillar dom som fean, skaftet är sååååå awesome och hålla i, skulle kunna stå och hålla på att skära vitkål och hacka lök en hel dag utan att få blåsor, förhårdnader i handen!

F595439C-4F62-45F3-8BE6-94901697B93D.jpeg
9DB79463-C8A0-4BEA-93EF-129D480E693C.jpeg

Beträffande Global så håller jag nästan med dig! Stålet är bra i Global, men handtagen är piss. Att säga att dom är greppvänliga är och ljuga. Men Global var the SHIT för 15-20 år sedan.

0ED29F13-7EFF-4658-8EE4-D7E5E03B2422.jpeg

Godmorgon @LESA :)!

Senast ändrad:
Stämmer! Det är två knivar från Yaxell! Närmare bestämt från Zen serien , en schysst kockkniv och en grönsakskniv är allt man behöver egentligen! Men det är aldrig fel om man har fler, på sikt ska jag nog byta ut mina Global mot Yaxell, den enda jag kommer att behålla är deras brödkniv!

F595439C-4F62-45F3-8BE6-94901697B93D.jpeg
9DB79463-C8A0-4BEA-93EF-129D480E693C.jpeg

Beträffande Global så håller jag nästan med dig! Stålet är bra i Global, men handtagen är piss. Att säga att dom är greppvänliga är och ljuga. Men Global var the SHIT för 15-20 år sedan.

0ED29F13-7EFF-4658-8EE4-D7E5E03B2422.jpeg
Godmorgon @Affe

Tillbaka
Topp