Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betyg +++++ ! / trevlig kväll @AffeKvällsmat!
![]()
![]()
Los Tantos har mysa till det ute på verandan!
![]()
![]()
Spännande, vad ska du göra?Dags att åka hem efter en diskussion med tatueraren inför torsdagens sittning
![]()
Det är ett tufft jobb, men någon måste göra det osv osv eller?Försöker överleva måndagen.![]()
Det var en fin bre-Bond!! Förstår att du saknar den!I lumpen, speciellt nu under högvakten, saknar jag min ”riktiga” klocka. Därför kommer en bild från i början av månaden istället för en bild på digitalklockan som inte är speciellt spännande.
![]()
Ska fylla på vänsterarmen med lite klassiskt, en ros och ett ankare. Efter dagens diskussion tror jag hon kommer rita några riktigt fina motivSpännande, vad ska du göra?
Skoj, hoppas på att få se resultatetSka fylla på vänsterarmen med lite klassiskt, en ros och ett ankare. Efter dagens diskussion tror jag hon kommer rita några riktigt fina motiv![]()
Det var en fin bre-Bond!! Förstår att du saknar den!
Gillar din Memovox skarpt i guld, väldigt trevlig. Vilken ref har den?Hoppas på vinst (läs ny klocka).
![]()
Det ser ut som om jag har svårt att ge mig @jabla, men det dök upp nytt som är bra. Bandet i morgondagens skiva från A-hyllan består bl a av tre söner till tre fäder som också spelade tillsammans i ett välkänt men nu nedlagt band ...
![]()
Gillar verkligen din nya 'smurf' touchByter ut en spräckt, takpanna!
![]()
![]()
![]()
Tänkte precis det samma...Arvingarna?![]()
Gillar din Memovox skarpt i guld, väldigt trevlig. Vilken ref har den?
Ja precis, ett tungt lass att dra men någon måste ta en för laget.Det är ett tufft jobb, men någon måste göra det osv osv eller?![]()
Alla vi andra tackar dig för din uppoffring och hoppas vi en dag kan betala tillbaka.Ja precis, ett tungt lass att dra men någon måste ta en för laget.