Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hojta när du ska sälja. Jag kanske är spekulant.
Skönt att det inte blev några personskador!Halt och snömodd på väg till jobbet. Frun och kollegan körde på ett rådjur, eller rättare sagt så sprang rådjuret in i sidan på bilen. Alla är ok förutom bil och rådjur. Ta det lugnt på vägarna där ute! (Bilden tagen när bilen står still på P-ficka)
![]()
Gillar verkligen din nya 'smurf' touch
Jag har gillat dem sedan jag var en liten parvel (typ 1979)
Ja, har varit mycket viltolyckor häromkring nu. En älg och ett rådjur förra veckan. Som tur har ingen skadat sig. Ta det försiktigt med husbilen och kom ihåg att efterdra vinterdäcken. Såg en som hade tappat framhjulet också i morse.Skönt att det inte blev några personskador!
Plåt finns det gott om.
Rådjur har dåligt trafikvett.
Här på mitten har vi ett otroligt kletigt före. Besvärligt kan man säga.
Ska ut och ratta husbil i morgon, till vinteruppställningen, hoppas på lite bättre iaf....
Ska upp och ta en fika nu, sedan ska det sista fixas på husbilen och vinterhjulen ska efterdras, kört ca 40 mil.Ja, har varit mycket viltolyckor häromkring nu. En älg och ett rådjur förra veckan. Som tur har ingen skadat sig. Ta det försiktigt med husbilen och kom ihåg att efterdra vinterdäcken. Såg en som hade tappat framhjulet också i morse.
Mycket bra!Fick lov att prova nya kameran i dagsljus också. Verkar ju funka rätt OK ...
![]()
![]()