Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dunder kvalitet på dom bildernaFick lov att prova nya kameran i dagsljus också. Verkar ju funka rätt OK ...
![]()
![]()
Sådär ja!
Nya sommarsulor har anlänt![]()
![]()
![]()
Tänkte snåla lite, köpa sommardäck på hösten och rädda lite stålars till klockbudgeten!Nu är du ute och cyklar! Du bor i Norrland![]()
Tack, den är trevlig! Det är en Ancre, inget märke som jag lyckats Googla mig fram till någon vettig info om tyvärr. Inte ens helt säker på att märket heter så (symbolen är ett litet kugghjul)Trodde först att det var en Doxa, vad är det för dinka? Ser kul ut!
I gott sällskap ser jagTar en promenad
![]()
En hel vecka!Tänkte prova att ha samma klocka en hel vecka. Dag 4 nu och känner fortfarande inget begär att byta
![]()
Jovars, sämre kan man haI gott sällskap ser jag![]()
Är inte 013 38mm? Eller är det någon annan modell?Hämtat ut post tillsammans med min vän på 36 mm.
![]()
![]()
![]()
Trodde det var ett värn för pensionärer du grävt![]()
Dränerar den nya tee som snart skall torvas på!
![]()
En hel vecka!![]()
Vissa säger 38, andra 36. Jag har mätt själv och den är 36 mm.Är inte 013 38mm? Eller är det någon annan modell?
Vad är skillnaden?Trodde det var ett värn för pensionärer du grävt![]()