Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är super luminovaDum fråga kanske men är det Tritium lume?
Vet inte varför men fick för mig att jag hört att de kör någon mix. Jag har säkert sovit för lite som vanligt haha!Det är super luminova![]()
I vilket land befinner du dig i?Härligt med höstfärger.
![]()
Och dessutom den 19/10 i det landet just nu. Hmm!I vilket land befinner du dig i?
Höst men ändå ljust 00:40 på natten
Ser ut som Brasilien?Studerar några bilder från dagens utflykt.
Sockerör.![]()
Skördemaskin för sockerrör. Med lite god vilja...
![]()
Läge för en mc kanske?
![]()
Tur att du har din smurf-polare till hjälp!10.000 bilder i mobilen skojar man fan inte bort. Att gå igenom alla dessa bilder från mobilen gör man inte i en handvändning!
Behöver fylla i dom sista veckorna i bilddagboken i Google Classroom.
![]()
![]()
Detsamma!
Godmorgon @Affe samt kolla bifogad länk10.000 bilder i mobilen skojar man fan inte bort. Att gå igenom alla dessa bilder från mobilen gör man inte i en handvändning!
Behöver fylla i dom sista veckorna i bilddagboken i Google Classroom.
![]()
![]()
Tar hjälp av en annan kronograf för att konstatera att det nu bara är två månader till julafton. Ta tag i den där önskelistan nu ...
![]()