• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter och dagdrömmer lite på jobbet...
4D1ED7CF-EE06-405C-BF54-F4F4F66C2035.jpeg

Vem vet, jag kanske var och tjuvjagade på era marker ;)
Det är verkligen vacker att gå i naturen under höstens och möta den första
frosten/snön. Det får en att må lite bättre :)

Ja, jag saknar älgjakten. Har tyvärr inte varit med på ett par år nu pga lite risig hälsa. Men skönt att kunna ta 4-hjulningen ut till sina favoritplatser iaf.

Senast ändrad:
Ja, jag saknar älgjakten. Har tyvärr inte varit med på ett par år nu pga lite risig hälsa. Men skönt att kunn ta 4-hjulningen ut till sina favoritplatser iaf.
Det kan jag verkligen förstå!! Det är något jag verkligen skulle sakna!
Riktigt bra med fyrhjulingar så man lättare kan ta sig ut och man blir inte lika låst.
Min far chockade för något år sedan och gjorde ordning fyrhjuling med timmerkärran så min mamma som har svårt att gå och min familj kunde följa med ut trotsa att barnen då var små. Hunden var med och var lös. Det blev upptag på älg inte långt från oss. Det var väldigt kul för min mamma som inte kunnat fått uppleva det innan. Min sambo och barnen var djupt imponerade :) Vi kom så nära så vi såg älgen och hunden en kort stund :)
Hoppas du kan få möjlighet att vara med på älgjakt igen!

Tillbaka
Topp