Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vet, jag kanske var och tjuvjagade på era markerBild 2 är nästan identiskt med ett av våra pass ”tjärnslåtten”
Haha, kan vara bra att haLite norrländskt trafikkaos strax innan Pajala. Den första renen har spännband med sig tydligen.
Fyyy, inte roligt!Cykeln ihopfrusen. Fem cm snö.
Vem vet, jag kanske var och tjuvjagade på era marker
Det är verkligen vacker att gå i naturen under höstens och möta den första
frosten/snön. Det får en att må lite bättre
Grattis!Äntligen är jag klar, alla veckor är klara och inlämnade!
Är det jakt på gångRastar oss.
Är det jakt på gång
Det där ser underbart ut! God skitjakt som man säger.Sitter på kontoret och drömmer mig bort till helgens trevliga naturupplevelser och möten med skogens konung...
Haha! Ja hon ställde en tjur på 5 minuterÄr det jakt på gång
Det kan jag verkligen förstå!! Det är något jag verkligen skulle sakna!Ja, jag saknar älgjakten. Har tyvärr inte varit med på ett par år nu pga lite risig hälsa. Men skönt att kunn ta 4-hjulningen ut till sina favoritplatser iaf.
Det var riktigt braDet där ser underbart ut! God skitjakt som man säger.
Jag tror att allt har att göra med jakt nu
Hahaha, vackert!! Fick du något skottläge? Eller hade ni fullt på tjurarHaha! Ja hon ställde en tjur på 5 minuter