Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har varit snusfri i en månad nu och tycker det går ganska bra, men visst saknar jag snusen. Så hatten av och ett stort grattisSUCK! Nästan 1,5 år sedan man tog sig en snus, kunde inte hålla mig längre! Är det, det här som kallas dålig karaktär...
Men satfläsk va den satt bra!
Jag har varit snusfri i en månad nu och tycker det går ganska bra, men visst saknar jag snusen. Så hatten av och ett stort grattis
Tack! Jag är inte känd för det, men jag hoppas jag har karaktär, denna gångBra kämpat broder, hoppas att du har bättre karaktär än vad jag har! Tyvärr är det inte första gången man faller tillbaka...
SUCK! Nästan 1,5 år sedan man tog sig en snus, kunde inte hålla mig längre! Är det, det här som kallas dålig karaktär...
Jag är ute efter något liknande, får leta vidare!Tackar! Inte det blekaste faktiskt, satt på en Breitling klocka jag köpte för något år sedan, men det är riktigt schysst!
SUCK! Nästan 1,5 år sedan man tog sig en snus, kunde inte hålla mig längre! Är det, det här som kallas dålig karaktär...
Har varit snusfri i 13 år men är fortfarande snus sugen!älskar att stoppa nosen i polarnas dosor men vågar inte smaka för då vet jag att det är kört igen!Bra kämpat broder, hoppas att du har bättre karaktär än vad jag har! Tyvärr är det inte första gången man faller tillbaka...
Jag som var ganska säker på att ägg är annars animaliskt.Kör lite kvällsmat, ikväll helt vegetariskt!
När slutade du, fem år sedan eller vilken snusfrekvens hade du? Jag låg på 1,5-2 dosor per dag innan jag började mitt uppehåll/slut.Inte bra.... Slutade själv för 67 530:- kronor sen, tänkte dra en resa till Cuba om jag klarar det så långt(ca 200 000) så dör jag inte innnan så djävlar ska jag dit
Vegetarianer käkar väl i allmänhet ägg och mejeriprodukter? Går man bortom det är man snarare vegan.Jag som var ganska säker på att ägg är annars animaliskt.
När slutade du, fem år sedan eller vilken snusfrekvens hade du? Jag låg på 1,5-2 dosor per dag innan jag började mitt uppehåll/slut.