Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bra.... Slutade själv för 67 530:- kronor sen, tänkte dra en resa till Cuba om jag klarar det så långt(ca 200 000) så dör jag inte innnan så djävlar ska jag dit
Välkommen hem
Har varit snusfri i 13 år men är fortfarande snus sugen!älskar att stoppa nosen i polarnas dosor men vågar inte smaka för då vet jag att det är kört igen!
Jag som var ganska säker på att ägg är annars animaliskt.
Vegetarianer käkar väl i allmänhet ägg och mejeriprodukter? Går man bortom det är man snarare vegan.
Jag och buLLen har Paketöppning på G!
Men va fan buLlen ge fan i spionsmurfen!
I paketet så låg det massor av KISS skivor, som det inte vore nog, så låg det några det några Depeche Mode skivor, som gammal syntare så uppskattas det mycket! Stort TACK till dig @MartinLarsson, pengar kommer sättas in på BCF!
Som nyfrälst KSS-fan så är detta stort mycket STORT! Hehe...vilket jäfla SMÖRGÅSBORD så säg...