• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lite riktiga ungerska langos i budapest
20191030_162125.jpg

Nyligen påbörjat dagsverket

DSC_2648.JPG

På tal om snus så "kämpar" man själv. Har väl legat på cirka 6 dosor General lös i veckan. Nu blir det väl 2 Granit portion vit och 1 Onico. Är en sådan nedgradering från det ljuvliga lössnuset. Vill fan inte ta med mig beroendet in i 2020
Tungt att gå från 6 lös i veckan till portion och lycka till!
Vi skulle ha en GTG för oss-som-lämnar-det-ljuva-livet:arghh:

Klockguden som finns i Schweiz, förlåt mig mina synder! Det var mest på prov, och även om jag gillar både utseende och känslan så vet jag att det var fel och jag ångrar mig djupt. Förlåt mig och fräls mig ifrån ondo och ge mig styrkan att inte sätta läder på en dykare igen.

67lc9ql.jpg

Tungt att gå från 6 lös i veckan till portion och lycka till!
Vi skulle ha en GTG för oss-som-lämnar-det-ljuva-livet:arghh:

Det skulle vi, sponsrad av Pepsodent whitening :D

Det är "varva ned framför tv'n efter jobbet snusen" som jag saknar djupt. Jag måste dock säga att en viss dos nyfunnen stolthet agerar fallskärm även om jag inte alls är snusfri.

Hoppas man ska vara berättigad till fullt medlemskap i "vi som lämnat det ljuva livet" klubben innan året är över :)

Tillbaka
Topp