Tillbaka till framtiden?Film time!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka till framtiden?Film time!
Jajjemen! Och klockan för att matcha, såklart!Tillbaka till framtiden?
Klockrent! Säkert sett alla filmer 20ggr om!Jajjemen! Och klockan för att matcha, såklart!
Med barnen på Halloween Liseberg.
En riktig klassiker!Klockrent! Säkert sett alla filmer 20ggr om!
Hur många veckor blev detKöper liftkort och skidhyra med ”Boka tidigt-rabatt”. Jo tjena. Man tycker det kan vara dyrt med klockor - men skidsemester!? Som tur är så är det ju bästa formen av familjesemester dock. Barnen härjar i backarna till stängningsdags och sen är de helt slut varje dag - det känns ju ändå bra...
Du är varmt välkommen. Slutade med all sorts nikotin -96, kan fortfarande känna sug efter både rökning och det gudomligt goda snuset. Vet exakt vart det slutar om jag provar...Det skulle vi, sponsrad av Pepsodent whitening
Det är "varva ned framför tv'n efter jobbet snusen" som jag saknar djupt. Jag måste dock säga att en viss dos nyfunnen stolthet agerar fallskärm även om jag inte alls är snusfri.
Hoppas man ska vara berättigad till fullt medlemskap i "vi som lämnat det ljuva livet" klubben innan året är över
Heja!Tydligen 100:e inlägget! Det firas med en discobild från kvällens dans med döttrarna!
Strax ner till all inclusive middagen