• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Film time!
IMG_20191030_201112.jpg

IMG_20191030_201117.jpg
Tillbaka till framtiden? ;)

Köper liftkort och skidhyra med ”Boka tidigt-rabatt”. Jo tjena. Man tycker det kan vara dyrt med klockor - men skidsemester!? Som tur är så är det ju bästa formen av familjesemester dock. Barnen härjar i backarna till stängningsdags och sen är de helt slut varje dag - det känns ju ändå bra...
8F43B785-303D-44E8-9382-AC0CE00F642C.jpeg
EDE0F7DA-0269-4096-98DF-927CC7876D79.jpeg

Köper liftkort och skidhyra med ”Boka tidigt-rabatt”. Jo tjena. Man tycker det kan vara dyrt med klockor - men skidsemester!? Som tur är så är det ju bästa formen av familjesemester dock. Barnen härjar i backarna till stängningsdags och sen är de helt slut varje dag - det känns ju ändå bra...
8F43B785-303D-44E8-9382-AC0CE00F642C.jpeg
EDE0F7DA-0269-4096-98DF-927CC7876D79.jpeg
Hur många veckor blev det ;)
Man får se det som bra och nyttigt för hela familjen att vara ute och ha roligt så det är väl spenderade pengar. Men ja, ibland svider det lite ;)

Det skulle vi, sponsrad av Pepsodent whitening :D

Det är "varva ned framför tv'n efter jobbet snusen" som jag saknar djupt. Jag måste dock säga att en viss dos nyfunnen stolthet agerar fallskärm även om jag inte alls är snusfri.

Hoppas man ska vara berättigad till fullt medlemskap i "vi som lämnat det ljuva livet" klubben innan året är över :)
Du är varmt välkommen. Slutade med all sorts nikotin -96, kan fortfarande känna sug efter både rökning och det gudomligt goda snuset. Vet exakt vart det slutar om jag provar...
Värst är att känna doften från en nyöppnad dosa!
Håller tummarna! :)

Tillbaka
Topp