Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte idag, den har bara blått band och inte blårandigt eller gult, rött och blåttReverso
lätt att ordna dock med Quick realise funktionenInte idag, den har bara blått band och inte blårandigt eller gult, rött och blått
Så. Vad blir det?Städat hela morgonen, nu kokas det ägg dagarna flyger fram och på måndag ska det plockas ut ny klocka
Jättebra teaser!Pluggar betong tillsammans med min monster.
Skaffa en orange, så byter vi.Jättebra teaser!
Jag gör mitt bästaSkaffa en orange, så byter vi.
Aha! Då förstår jag.Post nord tog väldigt god tid på sig för leverans, 11 dagar.
Verkstan som skulle lägga om däcket på fälg, håller på att flytta men han ordnade det till slut!
En sprint gick av på min domkraft, så det blev lite akutoperation!
Fördelen med kort bil, är att det räckte med ett lyft per sida!
Det är väl S&S grundarnas märke, Epoch? Kul, ser man inte många avIdag kör vi kvartsuret!
Blir en BatmanSå. Vad blir det?
Jag säljer såna också.Det är väl S&S grundarnas märke, Epoch? Kul, ser man inte många av
Godmorgon @AffeÄr och lämnar tillbaka paddan hos Ramirent!