Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, blir till att försöka.Inget under tio plusgrader, då blir de ledsna. Ska du odla själv från frö så får man påbörja det inomhus mellan december och mars beroende på sort. På hösten får man plocka in dem innan det går under tio grader, sen får de mogna klart i fönsterkarmen.
Är du osäker så börja med en färdig planta från en plantskola. Har du inte något växthus så sätt den på ett ställe med mycket sol och så lite blåst som möjligt.Tackar, blir till att försöka.
Underbar! Ref?Varit ute i vildmarken. Nu bilfärd söderut
ReversoTar en kaffe och försöker bestämma mig för vilken klocka jag ska använda idag.
Snygg! Antar att det är 37mm baserat på färgen? Kikade på modellen tidigare i veckan och funderade på hur den skulle se ut på armen.Fixar med veden.
Tack! Nä, den är väl 43mm om jag minns rätt.Snygg! Antar att det är 37mm baserat på färgen? Kikade på modellen tidigare i veckan och funderade på hur den skulle se ut på armen.
Jaha, där ser man. Jag surfar på mobilen och tyckte att den såg rosa ut men det kanske var en synvilla. 43mm känns lite väl stort för egen del är och den mindre varianten på 37mm benämndes som dammodell på hemsidan och fanns bara i färger som roseguld, rosa osv. därav frågan.Tack! Nä, den är väl 43mm om jag minns rätt.
Bra klocka, men kommer nog att säljas inom kort.
Tack! Ref 250350 (Aqua terra, första gen)Underbar! Ref?
Bra valTrattisar till kvällsmat!