Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool liten dinka den där!Morgonkaffe med min nya G10!
Stort grattis! En av mina absolut favoritklockor, den är både sportig och stilig på samma gångNu har paketet kommit!
Vad kan det vara?
Rolex?
Ojoj!
En Explorer 14270 från 95!
Tack så mycket! Riktigt nöjd!Stort grattis! En av mina absolut favoritklockor, den är både sportig och stilig på samma gång
Är det Jaeger i koppen också
Jag hittade precis en trevlig överraskning i hurtsen på jobbet.
Trevlig liten duo där bredvid koppen!Tagit dagens andra kopp
Riktigt snyggt!Köpte hem ett nytt läder till Speedmastern från Tratten! Med tanke på vad jag betalade 79:- , så känns det faktiskt prisvärt! Luktar läder lång väg...
Tack, Var grymmt gott!
Jomen verkligen! Satt o beundrade den länge medan jag åt. du har en grym sammling @Affe ! klockan du ha idag är inget undantag!
Riktigt snyggt!
Hahahah, förståeligt! Inte olagligt att använda en Speedy på en fredag bara så du vetTackar! Var riktigt trevligt läder, blir nästan lite sugen att byta till Speedmastern trots, att det inte är tisdag !
Datejustmöte alltid trevligt!Trevlig liten duo där bredvid koppen!
Helt klart!Datejustmöte alltid trevligt!