Koreansk pokebowl till lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej!Tackar! Den är jätte trevlig, inget snack om saken! Men den är långt ifrån favoriten i lådan.
Förstår att det var gott, husmanskost slår allt, då vet du va du får bjuda på när jag kommer och hälsar på !
Tackar! Var riktigt trevligt läder, blir nästan lite sugen att byta till Speedmastern trots, att det inte är tisdag !
Alltid lika trevligt.
Härligt! Schysst dinka att fira in fredagen med!Firar fredag med bubbel på jobbet
Fredagen från helvetet, leveranserna tar aldrig slut
Häftig tavla!Funderar på att rulla hemåt snart. Mest druckit kaffe och fikat idag.. Jobbigt
Äru där å lunchar eller kan ni verkligen lira idag?Matchar klockan med lunchstället.
Stort Grattis! ..de ba å dra på rot!Inlägg nr. 6K på KS! Då tycker jag man gjort sig förtjänt av att lämna kontoret och ta helg
Icke, på måndag ska jag till ögonkliniken, iofs inte roligare det, men jag slipper fan räknaOch sedan skall du inventera skiten på måndag!
Ha en trevlig helg!
Absolut! Grymt jobbat! Personligen inget IWC fan men den där klockan var magisk!Inlägg nr. 6K på KS! Då tycker jag man gjort sig förtjänt av att lämna kontoret och ta helg