Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du, börjar de vara på de viset.Det är helt OK det också! Tänk vad klen i maten man har blivit, förr käkade man 4-5 tacos, nu får man bara i sig en hårding och ett tortillabröd, och då pessar man i sig!
Ni får ha en trevlig kväll !
Bara äta en vända till då! är typ mätt för ett dygn nu!Såg inte alls gott ut... Nu blev jag hungrig igen!
"mille viae ducunt homines per saecula Romam"//Alla vägar leder till rom
Vänta på en vacker kvinna är väl halva nöjet ?Väntar på frugan att vi ska gå och käka..
Den där är cool! Blir det någon minirecension?Grejar, länken fick åka på igen. Tror jag gillar den bäst så!
Ja, eller som min gamla amma brukade säja: navigare necesse est, Cotoneaster lucidus"mille viae ducunt homines per saecula Romam"//
Självklar är det att navigera rätt //Ja, eller som min gamla amma brukade säja: navigare necesse est, Cotoneaster lucidus
Ser gott utGlass i stora lass.
Mycket snyggt,Snart in mot kvibergs markand
Guld överallt! Spelar call of duty modern warfare!
Riktigt skoj! såklart vissa saker som går att förbättra men jag skulle absolut rekommendera ett köp.Är det kul? Tänkte skaffa det.