Det vet jag faktiskt inte, den har fått en liten nyans av det iafÄr det den tavlan som kallas för salmon dial?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet jag faktiskt inte, den har fått en liten nyans av det iafÄr det den tavlan som kallas för salmon dial?
Jag har för mig att de har en tavla som kallas det, lite laxfärgad alltså. Snygg är den hur som!Det vet jag faktiskt inte, den har fått en liten nyans av det iaf
Jag förstår fortfarande inte och kommer inte göra det!Vi båda försöker börja gilla Hulken eller åtminstone försöker förstå varför folk gillar den...
För att grönt är skönt! God morgon!Jag förstår fortfarande inte och kommer inte göra det!
Ätit middag med en trevlig krabat
Vissa blir som förbytta efter en öl eller två. Spot onVad är det för en varelse som traskat in till dig!?
HahahaVissa blir som förbytta efter en öl eller två. Spot on
Monstret i svarta lagunen har vaknat, eller med andra ord går igen!Vad är det för en varelse som traskat in till dig!?
Living the dream!Känns hårt att behöva säga, men...jo, numera händer det faktiskt. Är och har alltid varit nattmänska, så nu när jag är ledig men avlönad på heltid, så släcker jag oftast vid 02-02.30 och vaknar ca 8.30-9
Because I’m worth it.....