Ungefär samma väder som här hemma ser jagTar en strandpromenad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär samma väder som här hemma ser jagTar en strandpromenad
Haha det är ju lite roligt!som sagt: jag är bortom räddning....
nyårslöfte kanske borde bli att endera skärpa mig eller köra no-date uteslutande?
Same same!Ungefär samma väder som här hemma ser jag
Ett tredje alternativ kan ju vara quartz.som sagt: jag är bortom räddning....
nyårslöfte kanske borde bli att endera skärpa mig eller köra no-date uteslutande?
Bra där!! Anledning till nyköp samt att @Criss Cross då slipper bli förfärad över att jag postar g-shock bilder i tid och otidEtt tredje alternativ kan ju vara quartz.
Tycker det som sitter på är fint. Men ett cordovan kanske?Funderar på vad hon ska ha för band i fortsättningen. Någon som har något tips? Eller länk till tråd om sådant (a)
Ja verkligen!Jämför tidshållningen, +4 sek på 5 dagar måste ses som godkänt på en seiko 5
Dricker kaffe och njuter av att det är helg
Snart in mot kvibergs markand
Gud så många Santos på raken! Gillar dem verkligenTar det lite lugnt!
KlassikerFru Träff: För i helvete Träff, vi måste gå nu!!
Träff: Snart älskling, måste bara välja Klocka.
Fru Träff Släpper ut världens största suck
nu får de känna på hur det känns när vi väntar när de står på muggen och spacklar sigFru Träff: För i helvete Träff, vi måste gå nu!!
Träff: Snart älskling, måste bara välja Klocka.
Fru Träff Släpper ut världens största suck
ser onekligen stabilt utKollar LHC - DIF, snart efterrätt
Klart att jag vet att du vet att det är EM. Ville bara vara lite besserwisser när du tittat lite för djupt i Coca-Cola flaskan. Stabilt var det hur som helst igår.
Vart hittar du en butik som är öppen 07:10?
Det är bara att joina tåget, chuu chuuuGud så många Santos på raken! Gillar dem verkligen
Borde... men jag sneglar egentligen mer på en tankDet är bara att joina tåget, chuu chuuu
Jadå, men kul med omväxling. Tack så mycket!Tycker det som sitter på är fint. Men ett cordovan kanske?
Du kan även prova här https://klocksnack.se/threads/tråden-där-vi-får-hjälp-att-välja-band-till-våra-vintageklockor.96009/page-42#post-3093757
Testade spinna brinnande stålull för första gången igår. Ska bli kul att fota detta i en lite mer effektfull miljö än ute i trädgården.